Юрыдычны адрас: 222811, Рэспубліка Беларусь, Мінская вобласць, Пухавіцкі раён, г. Мар'іна Горка, вул. Пралетарская, 8
Фактычны адрас (Паштовы адрас): 222811, Рэспубліка Беларусь, Мінская вобласць, Пухавіцкі раён, г. Мар'іна Горка, вул. Ратавальнікаў, 2
Адрас электроннай пошты: Е-mail: Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду. (для дзелавой перапіскі)
Тэлефон прыёмнай/факс: 8 (01713) 45 1 43
Графік працы:
Панядзелак - пятніца - з 08.30 па 17.30
Перапынак на абед - з 13.00 па 14.00
Выхадныя: субота, нядзеля
Дзяржаўная ўстанова «Пухавіцкі раённы цэнтр па забеспячэнні дзейнасці бюджэтных арганізацый» (далей - Цэнтр) створаны 1 красавіка 2020 г. на падставе Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 23 снежня 2019 г. № 475 «Аб забеспячэнні дзейнасці бюджэтных арганізацый», і рашэнні Пухавіцкага раённага выканаўчага камітэта №946 ад 17.03.2020 г.
Па стане на 1 студзеня 2021 г. колькасць бюджэтных арганізацый, забеспячэнне дзейнасці якіх ажыццяўляе Цэнтр, склала - 77 адзінак, з іх 55 - устаноў адукацыі, 8 - устаноў культуры і мастацтва, 14 - сельскія выканаўчыя камітэты.
Штатная колькасць Цэнтра па стане на 1 студзеня 2021 г. склала 118 адзінак. Цэнтр з'яўляецца юрыдычнай асобай, фінансуецца з раённага бюджэту.
Асноўнай мэтай работы Цэнтра з'яўляецца забеспячэнне дзейнасці бюджэтных арганізацый. Цэнтр ажыццяўляе наступныя віды дзейнасці:
1. Вядзенне бухгалтарскага ўліку, складанне бухгалтарскай і фінансавай справаздачнасці арганізацый, уключаных у пералікі, а таксама ажыццяўленне іншага забеспячэння іх дзейнасці, накіраванага на падтрымку асноўнага віду дзейнасці, у тым ліку:
рамонт і тэхнічнае абслугоўванне дзяржаўнай маёмасці;
аўтамабільныя перавозкі;
рэалізацыя мерапрыемстваў па ахове працы і пажарнай бяспекі;
захоўванне архіўных дакументаў, інвентара, абсталявання і іншай дзяржаўнай маёмасці.
2. Фарміраванне, зацвярджэнне і вядзенне гадавога плана дзяржаўных закупак, які ўключае зводны пералік асобных тавараў (работ, паслуг), набыццё якіх запланавана ў адпаведным фiнансавым годзе для бюджэтных арганізацый, узгоднена з адпаведнымі распарадчыкамі бюджэтных сродкаў.
3. Правядзенне працэдур дзяржаўных закупак тавараў (работ, паслуг) для патрэб адной або некалькіх арганізацый, заключэнне дагавораў дзяржаўных закупак такіх тавараў (работ, паслуг) і забеспячэнне іх выканання, у тым ліку прыёмка пастаўленых тавараў (выкананых работ, аказаных паслуг) і іх аплата, у адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам.
4. Выкарыстанне бюджэтных сродкаў і сродкаў ад дзейнасці, якая прыносіць даходы дзейнасці арганізацый, выкананне іх абавязка атрымальнікаў бюджэтных сродкаў.
5. Ажыццяўленне асобных функцый распарадчыкаў бюджэтных сродкаў, ускладзеных на арганізацыі, у частцы:
падрыхтоўкі прапаноў аб распрацоўцы планаў дзейнасці распарадчыкаў бюджэтных сродкаў;
падрыхтоўкі разлікаў неабходных асігнаванняў да праекта адпаведнага мясцовага бюджэту на чарговы фінансавы год, праектаў зводных бюджэтных каштарысаў, каштарысаў даходаў і выдаткаў пазабюджэтных сродкаў арганізацый, уключаных у пералікі;
падрыхтоўкі на падставе аналізу фінансава-гаспадарчай дзейнасці арганізацый, уключаных у пералікі, прапаноў для прыняцця распарадчыкамі бюджэтных сродкаў рашэнняў па кіраванні бюджэтнымі прызначэннямі і вызначэння парадку іх выкарыстання;
вядзення рэестраў расходных абавязацельстваў распарадчыкаў бюджэтных сродкаў;
забеспячэння своечасовага і поўнага паступлення даходаў у бюджэты ў адпаведнасцi з кампетэнцыяй распарадчыкаў бюджэтных сродкаў;
складання зводнай бухгалтарскай і фінансавай справаздачнасці згодна з заканадаўствам аб бухгалтарскім уліку і бухгалтарскай і фінансавай справаздачнасці, падрыхтоўкі іншых звестак аб выкарыстанні бюджэтных сродкаў, а таксама своечасовага прадстаўлення такіх справаздачнасці і звестак у складзе і парадку, вызначаных Міністэрствам фінансаў Рэспублікі Беларусь, у адпаведны мясцовы фінансавы орган і адпаведным распарадчыкам бюджэтных сродкаў.
6. Выкананне асобных функцый падведамных адміністратараў даходаў бюджэту ў межах паўнамоцтваў, устаноўленых рашэннямі выканкамаў.
7. Пералік абавязковых страхавых узносаў, узносаў на прафесійнае пенсійнае страхаванне і іншых плацяжоў у бюджэт дзяржаўнага пазабюджэтнага фонду сацыяльнай абароны насельніцтва Рэспублікі Беларусь за арганізацыі, уключаныя ў пералікі, выкананне іншых абавязкаў гэтых арганізацый у адносінах, што рэгулююцца заканадаўствам аб дзяржаўным сацыяльным страхаванні.
8. Пералік Беларускаму рэспубліканскаму ўнітарнаму страхавому прадпрыемству «Белдзяржстрах» страхавых узносаў арганізацый, уключаных у пералікі, па абавязковаму страхаванню ад няшчасных выпадкаў на вытворчасці і прафесійных захворванняў, выкананне іншых абавязкаў гэтых арганізацый, устаноўленых заканадаўствам, якое рэгулюе парадак і ўмовы ажыццяўлення абавязковага страхавання ад няшчасных выпадкаў на вытворчасці і прафесійных захворванняў.
9. Выкананне ўтрыманняў з заработнай платы работнікаў арганізацый, уключаных у пералікі, у адпаведнасці з заканадаўствам.
10. Кантроль за ўтрыманнем будынкаў і памяшканняў, перададзеных у аператыўнае кіраванне бюджэтных арганізацый, у належным стане ў адпаведнасці з правіламі і нормамі пажарнай бяспекі, санітарнымі нормамі.
Спецыялістамі Цэнтра аказваюцца паслугі бюджэтным арганізацыям не толькі ў галіне бухгалтарскага ўліку, складання каштарысаў, кантролю выканання бюджэту, але і ў правядзенні і арганізацыі дзяржаўных закупак тавараў (работ, паслуг), а таксама за кошт уласных сродкаў.
Дзяржаўная ўстанова «Пухавіцкі раённы цэнтр па забеспячэнні дзейнасці бюджэтных арганізацый»:
- ажыццяўляе кантроль за харчаваннем навучэнцаў ва ўстановах адукацыі, а менавіта захаванне парадку збалансаванасці харчавання, кантроль за якасцю пастаўляемых прадуктаў харчавання пастаўшчыкамі, кантроль якасці прыгатаваных страў, захаванне нормаў харчавання ў грашовым эквіваленце, кантроль выхаду порцыі, кантроль выканання санітарных нормаў на харчблоках устаноў адукацыі. За 2020 год было праведзена 18 праверак.
- ажыццяўляе падвоз навучэнцаў ва ўстановы адукацыі Пухавіцкага раёна.
Па стане на 2020 год у Цэнтры лічыцца 24 адзінкі транспарту.
Спецыялістамі Цэнтра аказваецца метадычная дапамога бюджэтным арганізацыям у падрыхтоўцы дакументаў па пытаннях аховы працы, інструкцый, правядзенню інфармацыйных мерапрыемстваў з выездам ва ўстанову адукацыі
Цэнтр пастаянна ставіць перад сабою задачы аб якасным выкананні ўскладзеных на ўстанову задач. Праводзіць работу па тлумачэння нормаў заканадаўства кіраўнікам бюджэтных арганізацый па розных пытаннях.
Дзяржаўная ўстанова
«Мінскі абласны цэнтр па забеспячэнні дзейнасці бюджэтных арганізацый»
Адрас:г. Мінск, зав. Веласіпедны, д. 8
№ п/п |
Пасада |
Прозвішча, імя, імя па бацьку |
№ працоўнага тэлефона |
1 |
Кіраўнік |
Трасцянка Антон Казіміравіч |
(8 017) 330 26 00 |
2 |
Намеснік кіраўніка |
Плюта Кацярына Алегаўна |
(8 017) 330 26 01 |
3 |
Галоўны бухгалтар |
Колесава Наталля Сяргееўна |
(8 017) 257 74 17 |
4 |
Сакратар прыёмнай |
Рубінчык Святлана Віктараўна |
(8 017) 379 23 65 |
ГРАФІК
АСАБІСТАГА ПРЫЁМУ ГРАМАДЗЯН І ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ
У ДУ «ПУХАВІЦКІ РАЁН ЦЭНТР ПА ЗАБЕСПЯЧЭННЮ ДЗЕЙНАСЦІ БЮДЖЭТНЫХ АРГАНІЗАЦЫЙ»
Пасада |
Прозвішча, імя, імя па бацьку |
Дні прыёму |
Час прыёму |
Адрас, тэлефон |
Кіраўнік |
САЛАВЕЙ Ірына Яўгенаўна |
1-я серада кожнага месяца |
8.30 -13.00 |
г. Мар'іна Горка, вул. Ратавальнікаў, 2 тэл .: 45-1-46 |
Намеснік кіраўніка |
СМАЛIВУС Сяргей Мікалаевіч |
2-я серада кожнага месяца |
8.30 -13.00 |
г. Мар'іна Горка, вул. Ратавальнікаў, 2 тэл .: 45-1-32 |
Галоўны бухгалтар |
СIЛЬЧЫНСКАЯ Тамара Аляксандраўна |
3-я серада кожнага месяца |
8.30 -13.00 |
г. Мар'іна Горка, вул. Ратавальнікаў, 2 тэл .: 51-6-96 |
Намеснік галоўнага бухгалтара - начальнік улікова-эканамічнага ўпраўлення |
САЛАВЕЙ Ірына Міхайлаўна |
4-я серада кожнага месяца |
8.30 -13.00 |
г. Мар'іна Горка, вул. Ратавальнікаў, 2 тэл.: 51-6-96 |
Папярэдні запіс на асабісты прыём грамадзян і юрыдычных асоб ажыццяўляецца па тэлефоне (8 01713) 45-1-43 (сакратар - прыёмнай) з 8.30 да 13.00 і з 14.00 да 17.30 у працоўныя дні штодня.
КНІГА ЗАЎВАГ І ПРАПАНОЎ ЗНАХОДЗІЦЦА (ПРЫЁМНАЯ)
па адрасе: г. Мар'іна Горка, вул. Ратавальнікаў, 2
45-1-43 Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду.
Адказны за захоўванне і вядзенне кнігі заўваг і прапаноў - інспектар па кадрах - Ануфрыева Ганна Сяргееўна
(у яе адсутнасць сакратар прыёмнай - Абразоўская Марына Сяргееўна)
Асобы, адказныя за прыём грамадзян па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»
Прозвішча, імя, імя па бацьку адказнай асобы |
Пасада |
Тэлефон, e-mail |
Сiльчынская Тамара Аляксандраўна |
Галоўны бухгалтар |
+375 (1713) 51336 |
Мігуцкая Марыя Вячаславаўна |
Начальнік аддзела разлікаў па заработнай плаце |
+375 (17) 45036 |
Кашкан Ірына Міхайлаўна |
Бухгалтар 1 кат. |
+375 (17) 45036 |
Курловіч Вольга Леанідаўна |
Інспектар па кадрах |
+375 (1713) 45128 |
Ярмак Ілона Аляксандраўна |
Юрысконсульт |
+375 (1713) 51679 |